Vores kaffeabonnement

Vi har designet vores kaffeabonnemnet med henblik på at gøre det så let for forbrugeren som muligt. Det betyder at du betaler løbende og selv kan logge ind på dit abonnement og ændre på det så det passer til dig og din situation. Alle vores forsendeler indeholder 470 gr. nyristet kaffe og fragt er inklusiv i prisen når du vælger Burd, eller DAO som fragtleverandør (der vil være et ekstra gebyr ved valg af PostNord). Med vores abonnementsløsning kan du f.eks. springe leveringer over, sætte dit abonnmentet i bero når du er på ferie og stoppe dit abonnemt helt - kort sagt du er 100% i kontrol. Du kan læse mere om vores abonnements ordning nedenfor, og er du i tvivl om noget, kan du også altid sende os en mail på kaffe@risteriet.dk. For en guide til vores kaffeabonnement læs mere her og husk og at læse vores Vilkår og betingelser for kaffeabonnementet

Når du bestiller første gang

Så snart du bestiller og betaler så vil vi gå igang med din første ordre. Den første forsendelse kan ikke ændres i selvbetjeningen, så hvis du f.eks prøver at ændre dato til om 1 uge så vil den første ordre altid automatisk blive sendt til vores produktion. Det er kun nr. 2 forsendlese og frem der kan styres efter dit behov. Dette er også godt at vide i forbindelse med at give et kaffeabonnement som en gave, da her vil den første ordre blive sendt hurtigst muligt til modtager. Skulle du have behov for at ændre dette skal du umiddelbart efter bestilling, så skriv til kaffe@risteriet.dk så kan vi hjælpe dig og holde dato til den ønskede dato.

Se en lille videoguide her for hvordan du bestille først gang

Hvor meget er der i posen?

Vi rister og pakker 470 gr. kaffe i vores poser, vi skal sende under 500 gr. for at det kan leveres igennem brevsprækken (Specifikt for DAO)

Pris, betaling og leverings intervaller 

Kaffen kan sendes til dig i intervaller af hver uge, hver anden uge, hver tredje uge eller hver måned. Den pris der er nævnt ud for det valgte abonnement er den pris du betaler per levering (eksklusiv leveringsgebyr med PostNord, vælger du levering med Burd eller DAO er der fri levering). Så hvis du f.eks vælger et abonnement til levering hver uge, så trækkes dette beløb automatisk hver uge, når vi har sendt din nyristet kaffe. Levering med Burd eller DAO er altid inkluderet i prisen. og ved valg af PostNord vil der være et leveringsgebyr tilføjet din abonnementspris.

Hvornår og hvordan kommer min bønner frem?


LIGE TIL DØREN
Med et køb af Risteriets Kaffeabonnement kan du give dig selv - eller andre - nyristede kvalitetsbønner lige ind af brevsprækken hjemme. Det er nemt og det er praktisk. Når du ser posten nede af vejen, skal du bare finde kaffemøllen frem, sætte vand over og .. så er der snart kaffe klar.


LEVERING
Alle kaffeabonnementer sendes afsted så hurtigt vi kan ekspedere dem i alle hverdage fra produktionen i Glostrup. Bemærk, at den dato der står er den dato vi forventer at riste og sende din kaffe. Så der kan gå 1-2 dage før du har kaffen. Hvis datoen falder henover en weekend, eller helligdage, vil vi først riste og sende den første hverdag hvor vi er tilbage i produktionen. Vi sender som pakkepost og i en størrelse der betyder, at hvis man ikke er hjemme, vil forsendelsen ende i din postkasse (ikke på posthuset). Skulle det i mod forventning ikke ske og at du modtager en seddel i den postkasse fra postbuddet. Så skal du tage kontakte til din fragtleverandør (Burd, DAO eller PostNord afhængig af hvem du har valgt at benytte) og bede dem om at aflevere posen i postkassen. Vi har yderligere sørget for at der automatisk skrives en lille besked til postbudet, at han/hun skal levere din kaffe i postkassen hvis muligt. Kaffeposen der bruges og sendes i, er naturligvis med envejs gasventil så aromaen bevares.
Forsendelse sker som sagt med Burd, DAO eller PostNord, afhængig af hvem du har valgt at benytte og de har ansvaret for forsendelsen når vi har overleveret ved afhentning, men oplever du, i mod forventning, at pakken ikke kommer frem kontakt os hurtigst muligt via kaffe@risteriet.dk eller 51932610 alle hverdage mellem 7-15. 


BETINGELSER
Når du køber et kaffeabonnement hos os, skal vi vide besked hvis du er under 18 år. Er du under 18 år skal aftalen nemlig indgås af en forældre.
En aftale kan altid let annulleres af en forældre, hvis det skulle vise sig, at den er blevet indgået af et barn eller en person under 18 år.
Ønsker man at fortryde købet bedes man hurtigt muligt kontakte os på kaffe@risteriet.dk. Fortrydelsesretten er 14. dage fra modtagelse af den første levering.