Abonnementsbetingelser

Generelt

På Risteriet.dk kan du bestille kaffe i 470g på abonnement. For at afgive en bestilling på abonnement på Risteriet.dk, skal du være fyldt 18 år og være bosiddende i Danmark. Er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre. Tilbuddene gælder ikke ved forsendelse til Grønland, Færøerne og i udlandet. 

Alle priserne på varerne er inklusiv moms og inklusiv levering. Priserne er dagspriser, og Risteriet.dk opdateres flere gange om ugen. Der tages forbehold for leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer, force majeure og trykfejl. Det er muligt at se tidligere og nuværende abonnementer via login på hjemmesiden under "Din Konto" og klik her efter på "Mine Ordrer" og så på "Mine Abonnementer". Alle aftaler indgås på dansk.

 

Med jævne mellemrum har vi udskiftninger i vores abonnement. Skulle en kaffe du abonnere på udgå af vores sortiment, vil du i stedet modtage en anden kaffe og blive kontaktet med henblik på at ændre eller opsige dit abonnement.

 

Det er kun via hjemmesiden, at du kan bestille kaffe på abonnement. Hvis du evt. har forespørgsel på varer som ikke er på siden, er du meget velkommen til at kontakte os mht. om vi kan skaffe varen. Dit køb betales online på Risteriet.dk med betalingskort. 

Leveringstiden er 1-6 hverdage - den konkrete leveringstid står oplyst ved hver enkelt varer. Levering sker via Maxipost med Post Nord. 
 

Ordrebekræftigelse
Når du ved bestilling af et kaffeabonnement modtage en ordrebekræftelse via email. Denne skal du kontrollere er i overensstemmelse med din bestilling. Oplever du fejl eller mangler ved din ordre bedes du kontakte kaffe@risteriet.dk

 

Kvitteringer
Vi sender auto-generede mails herom. Når vi trækker pengene fra dit din konto; vil du som kvittering få tilsendt en mail der indeholder: Abonnementsnummer, transaktionsnummer og beløb.


Fortrydelsesret ved abonnement

Der er ingen fortrydelsesret på levering af fødevarer. Ønsker du at at fortryde et købt abonnement skal du gøre det inden første levering.

Afbestilling
Ønsker du at afbestille eller flytte en levering skal det ske senest midnat søndagen før leveringen.

Bindingsperiode og opsigelse
Der er ingen bindingsperiode på vores kaffeabonnement og du kan opsige det så snart du vil.

Du kan tilgå din abonnementer via siden ”min konto”. Her kan du opsige, udskyde levering, ændre interval, sætte I bero og opsige.

Sådan handler du hos os 
For at foretage et køb af abonnement på Risteriet.dk skal du igennem 5 trin. 
1. Find den eller de varer du ønsker og klik på ”Abonner” 
2. Indtast dine personlige oplysninger 
3. Godkend vores abonnementsbetingelser 
4. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet 
5. Gennemfør betalingen 

Betaling
Når du bestiller kaffe via abonnement på Risteriet, betaler du online vha. betalingskort. Du kan betale online med følgende kreditkort: Dankort, VISA/ Dankort, eDankort, MasterCard, Maestro, VISA electron og JBC. Kortholder vil blive trukket for den enkelte levering gang til gang.

Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har som udgangspunkt ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden. Data som du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL). Hverken Risteriet eller andre har mulighed for at læse dataene. 

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne er sendt til dig. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Ændring af dine betalingsoplysninger

Du kan altid gå ind via Risteriets hjemmeside, logge ind og se på “Mine abonnementer” hvor du kan se dine oplysninger og ændre dine abonnementer. Her har du også mulighed for at ændre dine kortoplysninger.

Pris- og abonnementsændringer

Vi kan altid ændre vores abonnementer og prisen på dem. Dog vil prisændringer eller abonnementsændringer tidligst gælde for dig den løbende måned, efter du har fået besked via e-mail.  

Dine personlige oplysninger

For at det er muligt at få et abonnement på Postkassekaffe, er det nødvendigt at du lader dig registrere med følgende personlige oplysninger.

  • navn

  • adresse

  • telefonnummer

  • e-mailadresse

  • betalingskort

 

Risteriet.dk benytter sig af et tredjepartsprogram til at håndtere abonnementer i systemet. Dette program gemmer følgende oplysninger:

  • navn

  • adresse

  • telefonnummer

  • e-mailadresse

  • betalingskort

Dine personoplysninger bruges kun til det formål, at kunne levere varen til dig samt at håndtere dit abonnement.

Oplysninger der er afgivet til Risteriet hverken vidergives eller sælges og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.


Leveringspriser 
Priserne på varerne er inklusiv moms. Pris for levering er inkluderet og leveringen foregår som udgangspunkt via Maxibrev med Post Nord.

Levering
Varerne sendes indenfor 1-6 hverdage. Den konkrete leveringstid står oplyst ved hver enkelt vare.
Levering sker med Post Nord. Vi leverer til Danmark, ikke Grønland og Færøerne. 

Misvedligehold

Misvedligeholder du din abonnementsaftale eller abonnementsbetingelserne er Risteriet berettiget til at ophæve dit abonnement uden varsel