Vores kaffeabonnement

Vi har designet vores kaffeabonnement med henblik på at gøre det så let for dig som muligt. Det betyder at du betaler løbende og selv kan logge ind på dit kaffeabonnement og ændre på det så det passer til dig og din situation. Alle vores forsendelser indeholder 470 gr. nyristet kaffe eller 40 kaffekapsler afhængigt af valgt abonnement. Fragt er altid inklusiv i prisen når du vælger DAO eller BURD som levering (Ved valg af PostNord vil der være et ekstra gebyr for levering). Med vores abonnementsløsning kan du f.eks. springe leveringer over, sætte dit abonnementet i bero når du er på ferie (max 8 gange) eller stoppe dit abonnement helt - kort sagt du er 100% i kontrol. Du kan læse mere om vores abonnements ordning nedenfor, og er du i tvilv om noget, kan du også altid sende os en mail på kaffe@risteriet.dk.  Husk altid at læse vores Vilkår og betingelser for kaffeabonnementet

 

Nedenfor har vi forsøgt, via nogle hjælpe videoer, at svare på de fleste spørgsmål om vores kaffeabonnment, blandt andet:
 

 

 

 

 

Lidt mere om vores kaffeabonnement

Hvor meget er der i posen/kassen?

Nyristet kaffe : Vi rister og pakker 470 gr. kaffe i vores poser, vi skal sende under 500 gr. for at det kan leveres igennem brevsprækken.

Pris, betaling og leverings intervaller 

Kaffen kan sendes til dig i intervaller af hver uge, hver anden uge, hver tredje uge eller hver måned. Den pris der er nævnt ud for det valgte abonnement er den pris du betaler per levering (eksklusiv leveringsgebyr med PostNord, vælger du levering med DAO eller BURD er der fri levering). Så hvis du f.eks vælger et abonnement til levering hver uge, så trækkes dette beløb automatisk hver uge, når vi har sendt din nyristet kaffe. Levering med DAO eller BURD er altid inkluderet i prisen. og ved valg af PostNord vil der være et leveringsgebyr tilføjet din abonnementspris.

Hvornår og hvordan kommer min bønner frem?

LIGE TIL DØREN
Med et køb af Risteriets Kaffeabonnement kan du give dig selv - eller andre - nyristede kvalitetsbønner lige ind af brevsprækken hjemme. Det er nemt og det er praktisk. Når du ser fragtfirmaet nede af vejen, skal du bare finde udstyret frem, sætte vand over og .. så er der snart kaffe klar.


LEVERING
Alle kaffeabonnementer sendes afsted så hurtigt vi kan ekspedere dem i alle hverdage fra produktionen i Glostrup. Bemærk, at den dato der står er den dato vi forventer at riste og sende din kaffe. Så der kan gå 1-2 dage før du har kaffen. Hvis datoen falder henover en weekend, eller helligdage, vil vi først riste og sende den første hverdag hvor vi er tilbage i produktionen. Ved kaffekapsler leverer vi først kommende hverdag efter ordre.

Vi tilbyder følgende leveringsformer:

  • BURD Delivery - Aftenlevering til privatadresse
  • DAO - Levering til privatadresse (eller pakkeboks/postbutik i spidsbelastninger)
  • PostNord - Levering til privatadresse (eller pakkeboks/postbutik i spidsbelastninger)

Vi sender standard med DAO. Anden gratis mulighed er BURD, her er det dog kun til bestemte postnumre og i et bestemt tidsinterval (hverdage mellem 18.00-22.00).Alternativet kan man vælge eller PostNord. Ved abonnement med nyristetkaffe sender vi i en størrelse der betyder, at hvis man ikke er hjemme, vil forsendelsen 9 ud 10 gange ende i din postkasse (og ikke i en pakkeshop). Skulle det i mod forventning ikke ske og at du modtager en seddel i din postkasse fra DAO eller PostNord. BURD levere som hovedregel altid til kunden og ikke til pakkeshop. Så skal du tage kontakte til DAO eller PostNord og bede dem om at aflevere posen i postkassen eller foran din dør, der er opgange som DAO eller PostNord ikke har adgang til. Hvis det sker, så tag fat i dem, så de evt. kan få en nøgle. Vi har yderligere sørget for at der automatisk skrives en lille besked til fragtfirmaet, at han/hun skal levere din kaffe i postkassen.  Kaffeposen der bruges og sendes i, er naturligvis med envejs gasventil så aromaen bevares

Forsendelse sker som sagt via DAOBURD  eller PostNord og de har ansvaret for forsendelsen når vi har overleveret ved afhentning, men oplever du, i mod forventning, at pakken ikke kommer frem kontakt os hurtigst muligt via kaffe@risteriet.dk eller 51932610 alle hverdage mellem 9-14. 

KAFFEABONNEMENT SOM GAVE

Det kan du sagtens, du skal blot sikre dig at leveringsadressen er korrekt hvis det er en anden en din egen. BEMÆRK også at den første ordre afsendes umiddelbart efter bestilling (hvis bestilt henover weekend, så mandage). Derefter kan du selve bestemme leveringsdatoerne. Så det er vigtigt at du skriver til os på kaffe@risteriet.dk hvis vi skal holde den først forsendelse til en specifik dato. Du skal også selv stoppe abonnement via vores selvbetjening når du ønsker, dette kan ikke sættes op i systemet desværre.


BETINGELSER
Når du køber et kaffeabonnement hos os, skal vi vide besked hvis du er under 18 år. Er du under 18 år skal aftalen nemlig indgås af en forældre.
En aftale kan altid let annulleres af en forældre, hvis det skulle vise sig, at den er blevet indgået af et barn eller en person under 18 år.
Ønsker man at fortryde købet bedes man hurtigt muligt kontakte os på kaffe@risteriet.dk. Fortrydelsesretten er 14. dage fra modtagelse af den første levering.