Guide til vores Kaffeabonnement

 

Vores kaffeabonnement

Vi har designet vores kaffeabonnement med henblik på at gøre det så let for dig som muligt. Det betyder at du betaler løbende og selv kan logge ind på dit kaffeabonnement og ændre på det så det passer til dig og din situation. Alle vores forsendelser indeholder 470 gr. nyristet kaffe og fragt er altid inklusiv i prisen! Med vores abonnementsløsning kan du f.eks. springe leveringer over, sætte dit abonnementet i bero når du er på ferie (max 8 gange) eller stoppe dit abonnement helt - kort sagt du er 100% i kontrol. Du kan læse mere om vores abonnements ordning nedenfor, og er du i tvilv om noget, kan du også altid sende os en mail på frederik@risteriet.dk.  Husk altid at læse vores Vilkår og betingelser for kaffeabonnementet

 

Nedenfor har vi forsøgt, via nogle hjælpe videoer, at svare på de fleste spørgsmål om vores kaffeabonnment, blandt andet :

 

  • Hvordan du bestiller et kaffeabonnement
  • Hvordan du ændrer leveringsintervallet
  • Hvordan du springer specifikke datoer over i dine leveringer
  • Hvordan du sætter dit kaffeabonnement på pause
  • Hvordan du ændrer dit kaffeabonnement til nogle andre bønner
  • Hvordan du stopper dit kaffeabonnment helt

 

Hvordan bestiller jeg et Kaffeabonnement?

Hvordan ændrer jeg mit leveringsinterval?

 

 

 

 

Hvordan springer jeg leveringsdatoer over ?

Hvordan sætter mit abonnement på pause ?

 

 

 

 

Hvordan ændrer jeg mine kaffebønner?

Hvordan stopper jeg mit kaffeabonnement helt?

 

 

 

 

Godt at vide om vores Kaffeabonnement

Hvor meget er der i posen?

Vi rister og pakker 470 gr. kaffe i vores poser, vi skal sende under 500 gr. for at det kan leveres igennem brevsprækken.

Pris, betaling og leverings intervaller 

Kaffen kan sendes til dig i intervaller af hver uge, hver anden uge, hver tredje uge eller hver måned. Den pris der er nævnt ud for det valgte abonnement er den pris du betaler per levering. Så hvis du f.eks vælger et abonnement til levering hver uge, så trækkes dette beløb automatisk hver uge, når vi har sendt din nyristet kaffe. Levering er altid inkluderet i prisen.

Hvornår og hvordan kommer min bønner frem?

LIGE TIL DØREN
Med et køb af Risteriets Kaffeabonnement kan du give dig selv - eller andre - nyristede kvalitetsbønner lige ind af brevsprækken hjemme. Det er nemt og det er praktisk. Når du ser posten nede af vejen, skal du bare finde kaffemøllen frem, sætte vand over og .. så er der snart kaffe klar.


LEVERING

Alle kaffeabonnementer sendes afsted så hurtigt vi kan ekspedere dem i alle hverdage fra produktionen i Rødovre. Vi sender med DAO og i en størrelse der betyder, at hvis man ikke er hjemme, vil forsendelsen 9 ud 10 gange ende i din postkasse (og ikke i en pakkeshop). Skulle det i mod forventning ikke ske og at du modtager en seddel i din postkasse fra DAO. Så skal du tage kontakte til DAO og bede dem om at aflevere posen i postkassen eller foran din dør, der er opgange som DAO ikke har adgang til. Hvis det sker, så tag fat i dem, så de evt. kan få en nøgle. Vi har yderligere sørget for at der automatisk skrives en lille besked til DAO, at han/hun skal levere din kaffe i postkassen. 

Kaffeposen der bruges og sendes i, er naturligvis med envejs gasventil så aromaen bevares.
Forsendelse sker som sagt via DAO og de har ansvaret for forsendelsen når vi har overleveret ved afhentning, men oplever du, i mod forventning, at pakken ikke kommer frem kontakt os hurtigst muligt via kaffe@risteriet.dk eller 51932610 alle hverdage mellem 9-14. 


BETINGELSER
Når du køber et kaffeabonnement hos os, skal vi vide besked hvis du er under 18 år. Er du under 18 år skal aftalen nemlig indgås af en forældre.
En aftale kan altid let annulleres af en forældre, hvis det skulle vise sig, at den er blevet indgået af et barn eller en person under 18 år.
Ønsker man at fortryde købet bedes man hurtigt muligt kontakte os på kaffe@risteriet.dk. Fortrydelsesretten er 14. dage fra modtagelse af den første levering.