Sommer 2025

Servicetid på indleveringer af udstyr er pt på forventet 3 uger pga sommerferieperioden. 

Risteriet & ECM

I +15 år har vi forhandlet ECM fra Heidelberg, Tyskland. Som deres officielle ECM importør og forhandler i Danmark tilbyder vi derfor også service på ECM espressomaskiner og kværne.

Indlevering til service/reparation af udstyr er naturligvis muligt alle hverdage. Der er åbent herude på kaffefabrikken alle hverdage 8-15.

HUSK

Der skal udfyldes en Service Formular på forhånd (se link til den herunder). Så kobles den sammen med dit indleverede udstyr. Udstyr serviceres kronologisk og dato sættes når vi har både udstyr + formular. 

Service Formular <

Garanti indleveringer

Bare bemærk følgende: Garanti sager på køb fra os skal altid indleveres til os i Glostrup, såfremt man ønsker at der skal undersøges om garantien er gældende. 

Hvad tilbyder vi service på

Vi forhandler ECM udstyr så det er kun hovedsagligt kun ECM espressomaskiner og espressokværne vi yder service på. 

Hvad med SAGE Espressomaskiner

Vi tilbyder desværre ikke service på SAGE espressomaskiner. Dog kan vi måske hjælpe med at få det bedste ud af den SAGE maskine med nogle NYRISTEDE KAFFEBØNNER  det er ofte her vi ser SAGE kunder har lidt udfordringer og en nyristet omgang kaffebønner kan gøre hele forskellen.

Kontakt til værksted

Kontakt til os er via e-mail. Tak.

Skriv her hvis du har spørgsmål eller kommentarer til din sag (dit mobil nummer er også dit sagsnummer). 

> service@risteriet.dk <

 


 

Vedligehold af din espressomaskine

Du kan gøre meget selv. Måske ikke hvis der er opstået fejl, men forebyggende. 

Vi har et par videofilm der viser guide til tre vigtige vedligeholdelses aspekter;

   Afkalkning
   Backflushing
   Paknings-skift.
   Se dem her (klik)

Service og priser

Risteriet værksted: En værkstedstime hos Risteriet koster 600,- kr. pr januar 2025. Og for de små opgaver der tager 30 min tager vi 350 kr. 
 
   Bemærk: Vi tager 350 kr for at lave mindre fejlfinding på udstyr og komme med tilbud.
Det beløb bortfalder naturligvis hvis vi skal foretage service ud fra tilbud/aftale.


Reperation og service af andre mærker.

Vores primære fokus og ekspertise er på tyske ECM som vi er den danske forhandler af.