Nedenfor kan du se en lille video om hvordan du opretter et kaffeabonnement hos Risteriet. Samt hvordan du efterfølgende kan administrere dit abonnement, herunder :

  • Se hvornår din kaffe sendes (de næste 10 datoer)
  • Springe datoer over
  • Sætte dit kaffeabonnement i bero
  • Stoppe dit kaffeabonnement

Læs mere om vores kaffeabonnement under videoen
Se også vores STORE hjælpe guide her

 

 

 

 

 

Godt at vide om vores Kaffeabonnement

Hvor meget er der i posen?

Nyristet kaffe : Vi rister og pakker 470 gr. kaffe i vores poser, vi skal sende under 500 gr. for at det kan leveres igennem brevsprækken.

Kaffekapsler: Vi sender 40 kapsler ved hver forsendelse. Kapslerne leveres i en kasse der ikke kan leveres igennem en brevsprække.

Pris, betaling og leverings intervaller 

Kaffen kan sendes til dig i intervaller af hver uge, hver anden uge, hver tredje uge eller hver måned. Den pris der er nævnt ud for det valgte abonnement er den pris du betaler per levering (eksklusiv leveringsgebyr med PostNord, vælger du levering med Burd eller DAO er der fri levering). Så hvis du f.eks vælger et abonnement til levering hver uge, så trækkes dette beløb automatisk hver uge, når vi har sendt din nyristet kaffe. Levering med Burd eller DAO er altid inkluderet i prisen. og ved valg af PostNord vil der være et leveringsgebyr tilføjet din abonnementspris.

Hvornår og hvordan kommer min bønner frem?

LIGE TIL DØREN

Med et køb af Risteriets Kaffeabonnement kan du give dig selv - eller andre - nyristede kvalitetsbønner eller bionedbrydelige kaffekapsler lige ind af brevsprækken hjemme. Det er nemt og det er praktisk. Når du ser fragtfirmaet nede af vejen, skal du bare finde udstyret frem, sætte vand over og .. så er der snart kaffe klar.


LEVERING

Alle kaffeabonnementer sendes afsted så hurtigt vi kan ekspedere dem i alle hverdage fra produktionen i Glostrup. Bemærk, at den dato der står er den dato vi forventer at riste og sende din kaffe. Så der kan gå 1-2 dage før du har kaffen. Hvis datoen falder henover en weekend, eller helligdage, vil vi først riste og sende den første hverdag hvor vi er tilbage i produktionen. Ved kaffekapsler leverer vi først kommende hverdag efter ordre.

Vi tilbyder følgende leveringsformer:

  • BURD Delivery - Aftenlevering til privatadresse
  • DAO - Levering til privatadresse (eller pakkeboks/postbutik i spidsbelastninger)
  • PostNord - Levering til privatadresse (eller pakkeboks/postbutik i spidsbelastninger)

Vi sender standard med BURD dog kun til bestemte postnumre og i et bestemt tidsinterval (hverdage mellem 18.00-22.00). Alternativet kan man vælge DAO eller PostNord. Ved abonnement med nyristetkaffe sender vi i en størrelse der betyder, at hvis man ikke er hjemme, vil forsendelsen 9 ud 10 gange ende i din postkasse (og ikke i en pakkeshop). Skulle det i mod forventning ikke ske og at du modtager en seddel i din postkasse fra DAO eller PostNordBURD levere som hovedregel altid til kunden og ikke til pakkeshop. Så skal du tage kontakte til DAO eller PostNord og bede dem om at aflevere posen i postkassen eller foran din dør, der er opgange som DAO eller PostNord ikke har adgang til. Hvis det sker, så tag fat i dem, så de evt. kan få en nøgle. Vi har yderligere sørget for at der automatisk skrives en lille besked til fragtfirmaet, at han/hun skal levere din kaffe i postkassen.  Kaffeposen der bruges og sendes i, er naturligvis med envejs gasventil så aromaen bevares.

Ved abonnement med kaffekapsler sender vi i kasse som ikke altid kan leveres uden at man er hjemme, derfor kan pakken ende op i en pakkeshop.
Forsendelse sker som sagt via BURDDAO eller PostNord og de har ansvaret for forsendelsen når vi har overleveret ved afhentning, men oplever du, i mod forventning, at pakken ikke kommer frem kontakt os hurtigst muligt via kaffe@risteriet.dk eller 51932610 alle hverdage mellem 9-14. 

BETINGELSER
Når du køber et kaffeabonnement hos os, skal vi vide besked hvis du er under 18 år. Er du under 18 år skal aftalen nemlig indgås af en forældre.
En aftale kan altid let annulleres af en forældre, hvis det skulle vise sig, at den er blevet indgået af et barn eller en person under 18 år.
Ønsker man at fortryde købet bedes man hurtigt muligt kontakte os på kaffe@risteriet.dk. Fortrydelsesretten er 14. dage fra modtagelse af den første levering.