Guide til Risteriets Kaffeabonnement

Nedenfor kan du se en lille video om hvordan du opretter et kaffeabonnement hos Risteriet. Samt hvordan du efterfølgende kan administrere dit abonnement, herunder :

  • Se hvornår din kaffe sendes (de næste 10 datoer)
  • Springe datoer over
  • Sætte dit kaffeabonnement i bero
  • Stoppe dit kaffeabonnement

 

(Læs mere om vores kaffeabonnement under videoen)

 

Vores kaffeabonnement

Vi har designet vores kaffeabonnement med henblik på at gøre det så let for dig som muligt. Det betyder at du betaler løbende og selv kan logge ind på dit abonnement og ændre på det så det passer til dig og din situation. Alle vores forsendelser indeholder 470 gr. nyristet kaffe og fragt er altid inklusiv i prisen! Med vores abonnementsløsning kan du f.eks. springe leveringer over, sætte dit abonnementet i bero når du er på ferie og stoppe dit abonnement helt - kort sagt du er 100% i kontrol. Du kan læse mere om vores abonnements ordning nedenfor, og er du i tvilv om noget, kan du også altid sende os en mail på kaffe@risteriet.dk.  Husk at læse vores Vilkår og betingelser for kaffeabonnementet

Hvor meget er der i posen?

Vi rister og pakker 470 gr. kaffe i vores poser, vi skal sende under 500 gr. for at det kan leveres igennem brevsprækken.

Pris, betaling og leverings intervaller 

Kaffen kan sendes til dig i intervaller af hver uge, hver anden uge eller hver måned. Den pris der er nævnt ud for det valgte abonnement er den pris du betaler per levering. Så hvis du f.eks vælger et abonnement til levering hver uge, så trækkes dette beløb automatisk hver uge, når vi har sendt din nyristet kaffe. Levering er altid inkluderet i prisen.

Hvornår og hvordan kommer min bønner frem?

LIGE TIL DØREN
Med et køb af Risteriets Kaffeabonnement kan du give dig selv - eller andre - nyristede kvalitetsbønner lige ind af brevsprækken hjemme. Det er nemt og det er praktisk. Når du ser posten nede af vejen, skal du bare finde kaffemøllen frem, sætte vand over og .. så er der snart kaffe klar.


LEVERING

Alle kaffeabonnementer sendes afsted så hurtigt vi kan ekspedere dem i alle hverdage fra produktionen i Rødovre. Vi sender som pakkepost og i en størrelse der betyder, at hvis man ikke er hjemme, vil forsendelsen ende i din postkasse (ikke på posthuset). Skulle det i mod forventning ikke ske og at du modtager en seddel i den postkasse fra postbuddet. Så skal du tage kontakte til PostNord og bede dem om at aflevere posen i postkassen. Vi har yderligere sørget for at der automatisk skrives en lille besked til postbudet, at han/hun skal levere din kaffe i postkassen. 

Kaffeposen der bruges og sendes i, er naturligvis med envejs gasventil så aromaen bevares.
Forsendelse sker som sagt via Post Nord og de har ansvaret for forsendelsen når vi har overleveret ved afhentning, men oplever du, i mod forventning, at pakken ikke kommer frem kontakt os hurtigst muligt via kaffe@risteriet.dk eller 51932610 alle hverdage mellem 9-14. 


BETINGELSER
Når du køber et kaffeabonnement hos os, skal vi vide besked hvis du er under 18 år. Er du under 18 år skal aftalen nemlig indgås af en forældre.
En aftale kan altid let annulleres af en forældre, hvis det skulle vise sig, at den er blevet indgået af et barn eller en person under 18 år.
Ønsker man at fortryde købet bedes man hurtigt muligt kontakte os på kaffe@risteriet.dk. Fortrydelsesretten er 14. dage fra modtagelse af den første levering.